شامگاه شنبه دومین جلسه شورای اداری ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و استاندر زنجان  و مسئولین استانی و شهرستانی درمحل فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
حجت الاسلام زاهدی‌پور در جلسه شورای ادارای شهرستان ماهنشان ضمن تاکید بر حل مشکلات تمامی اقشار این شهرستان به ویژه قشر تحصیل کرده اظهار داشت: انتظارات قشر تحصیل‌کرده در پروژه‌های کلان اقتصادی ماهنشان تعریف شود.
وی با بیان اینکه ماهنشان از جمله محروم‌ترین شهرستان‌های استان زنجان به شمار می‌آید، تصریح کرد: محرومیت زدایی در ماهنشان مستلزم تامین اعتبارت ویژه از سوی مسئولان است.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به تامین اعتبار 70 درصدی گلزار شهدای این شهرستان ابراز کرد: از مسئولان تقاضا داریم تا زمینه‌های لازم برای تامین اعتباری 100 درصدی این پرژه را فراهم کنند.
وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنیم به منظور احترام به خون پاک شهیدان شرایط موردنظر برای ایجاد مصلی شهدا در این شهرستان به وجود آید.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه مسئولان باید از اینکه خدمتگذار مردم هستند به خود ببالند، عنوان کرد: مسئولان و کارمندان دستگاه‌ها باید تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه مومنان باید در همه حال خدمتگزار و کمک حال یکدیگر باشند، افزود: کاستن از مشکلات مردم و راهنمایی آن‌ها به سمت پیشرفت اجر دنیوی و اخروی را برای مسببان به همراه دارد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و به رهبری امام خمینی(ره) به ثمر نشسته است در نتیجه برای ادای دین به این عزیزان باید در همه حال حامی مقام معظم رهبری باشیم.