امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در مراسم سپاس از معلم با اشاره به تأثیرگذاری رسانه ها درجهان امروز گفت: با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا ،محتویات رسانه های ملی بایدمتناسب با فرهنگ اسلامی وبدور از ترویج فرهنگ غربی کارشود.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرماهنشان ضمن تبریک هفته معلم وگرامیداشت یادوخاطره شهید مرتضی مطهری اظهارکرد: شهید مطهری با تفکر واندیشه ناب محمدی کار رفرهنگی کرد.
وی با اشاره به بینش استادمطهری افزود: شهید مطهری در اوج یک قله، فیلسوف وصاحب نظر بود .
زاهدی پور با اشاره به فرهنگ سازی شهید مطهری گفت: شهید مرتضی مطهری با ارائه آثار وکتب های ارزشمند در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی زحمات فراوانی کشید وبخاطر الهی بودن همه اندیشه های او آثارش جاودانه وتأثیرگذاراست.
امام جمعه ماهنشان به جایگاه والای مقام معلم اشاره کرد واضافه کرد: شهید عالم مرتضی مطهری یک فیلسوف واقعی والگوی خوبی برای معلمان این خطه است.
حجت الاسلام زاهدی پور درادامه با اشاره به ویژگی های بارز استادمطهری گفت: شهید مطهری معلمی بود که تمام آرایه ها و علم را از خود داشت وبه لحاظ فقه، اصول فقهی را دربعد تخصصی نو وتازه ارائه دادویکی از مبانی فقهی ااستاد آن است که برای انطباق احکام اسلام با مقتضیات زمان، می توان از احکام ولایی و اختیارات حاکم اسلامی بهره گرفت.
درادامه این مراسم از معلمان نمونه وفرهنگیان بازنشسته تجلیل شد.