نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه  ماهنشان با بیان اینکه در بحث مذاکرات هسته‌ای در تبیین‌های سیاسی خود نباید عجله کنیم، اظهار داشت: طبق فرموده رهبری هیچ توافقنامه‌ای بسته نشده و فقط در حد تفاهم بوده و ضمانت اجرایی نیز ندارد بنابر‌این نه باید جشن بگیریم و نه عزاداری کنیم فقط باید در حال حاضر سکوت را پیشه کنیم.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه ماهنشان امروز درخطبه های نمازجمعه با اشاره به اینکه طبق فرموده رهبری دشمن را باید بشناسیم چرا که اعتماد‌ناپذیر است، تصریح کرد: دیپلمات‌های هسته‌ای نیز در این امر نباید عجله کنند.
امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه در مورد دشمن نباید بزرگ‌سازی انجام شود، ابراز کرد: دشمن را نباید جامعه بین‌اللملی بیان کنیم چرا که جامعه بین‌اللملی با ما مخالف نبوده و تنها مخالفان ما آمریکا و سه کشور اروپایی هستند.
*ساخت سد مشمپا برای شهرستان ماهنشان مشکلاتی ایجاد می‌کند
وی با اشاره به ساخت سد مشمپا در محدوده این شهرستان، بیان کرد: احداث این سد سبب زیر آب رفتن چندین هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی می‌شود.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور به پایین آوردن تاج این سد اشاره و ابراز کرد: با پایین آوردن تاج این سد تا حد زیادی از مشکلات ایجادی برای شهرستان ماهنشان می‌کاهد.
وی به دیگر معایب احداث این سد برای این شهرستان اشاره و عنوان کرد: با ایجاد این سد جاده ینگیجه زیر آب رفته و به لحاظ ارتباطی با مشکل مواجه می‌شویم.
امام جمعه ماهنشان توجه دادن مردم به الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا از بعد سیاسی، اجتماعی تربیت فرزند، همسرداری و غیره اشاره و تصریح کرد: این الگو زمانی در بین مردم مورد پذیرش قرار می‌گیرد که شناخت کامل از سیره و روش زندگی ایشان داشته و به لحاظ فرهنگی رفتارهای این بانوی فرزانه را مورد مطالعه قرار دهیم.
وی با اشاره به شعار سال و اتحاد و همدلی دولت و ملت ابراز کرد: امیدواریم این همدلی در بین مسئولان و مردم شهرستان ماهنشان به منظور افزایش خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اظهار گلایه از برخی مسئولان شهرستان ماهنشان بیان کرد: خطاب به برخی از مسئولان شهرستان باید گفت که تلف کردن وقت مردم و عدم پاسخگویی شفاف به آنان در سال همدلی و همزبانی امر پسندیدهای نبوده و با حضور جدی خود در سال جدید خدمت رسانی به شهروندان را در اولویت قرار دهند.
خطیب نمازجمعه ماهنشان درادامه اضافه کرد: مسئولین ادرات ونهادهای شهرستان ماهنشان با حضور درنمازجمعه عبادی وسیاسی ارتباط مستقیم با مردم ودرصددآشنا شدن حل مشکلات آنان برآیند.
وی با انتقاد از شیوه عملکرد شهرداری و شورای این شهر تاکید کرد: شورا و شهرداری در حفظ ظاهر شهری کم کاری کرده و باید در زمینه آبادانی این شهر اقدامات موثری برداشته شود همدلی و هم زبانی شورا و شهرداری با یکدیگر افزایش یابد.
زاهدی پور درادامه با اشاره به انقلاب یمن تجاوز آل سعودبه کشور یمن را محکوم کرد.