امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مردم ایران اسلامی وهمه آزادیخواهان با حضور درراهپیمایی 22بهمن، ارتباط معنوی وسیاسی خوذرا باولایت فقیه به اوج می رسانند.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ظهرامروز درگفتگو با خبرنگاراوج بیداری با اشاره به علوم انسانی وتغییرات اصلاحاتی به معنای سیاسی انقلاب افزود: یکی از مشخصه های انقلاب این است که ساختارهارا تغییر می دهد واین انقلاب نوعا بنیادین وساختارشکن وساختارآفرین است که انقلاب اسلامی ایران هم این نوع تغییر را درحد بالای خود دارد بنابراین انقلاب ایران ساختارهای علمی کشور را هم به صورت اساسی تغییرداد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به تغییر ساختارهای  معرفتی واعتقادی انقلاب اسلامی اظهارکرد: بسیاری از نظریه پردازان براساس متون دینی ومفاهیم دینی وبا استفاده از بسیاری از واژگان ومفاهیمی که واردشده بود ساختارشکن وساختارآفرین بودندازجمله مردم داری ، محوریت خدمت به مردم ، خادم بودن مسئولین نسبت به مردم وبالاتر از همه اینها ولایت الهی ودرپرتوآن ولایت فقیه بود که همه اینها به لحاظ علوم انسانی تغییراتی رادرپی داشت.
وی ادامه داد: به لحاظ علوم تجربی وحسی وصنعتی هم ما تغییرات بنیادینی داشتیم که دراین زمینه مانوعاکارمونتاژ انجام می دادیم وکارخانه های زیادی نبود اگر بود کار مونتاژ را انجام می دادندوهمچنین علم کشور ما علم بومی نبود اگر بود وارداتی نبود وهمچنین کارشناسان اساسی ایران بومی نبودنددر حالی که انقلاب اسلامی خودباوری را درایران به گونه ای شکل دادکه بسیاری از علوم ایران را متحول کرد که هم اکنون تحول بسیاری رادر این زمینه شاهدهستید.
زاهدی پوربا اشاره به دستاوردهای انقلاب اضافه کرد: بعداز انقلاب ، ایران به خود باوری تکنولوژی بومی از جمله نانو ،انرژی هسته ، پزشکی ،کشتی سازی ،هواپیما سازی و…رسیده است  وحتی کشورما درخاورمیانه رتبه های اول ومقام برتر را در این زمینه به خود اختصاص داده است ،ایران در مسائل نانو وانرژی هسته ای جزء 10کشور برتر جهان است .
امام جمعه ماهنشان ادامه داد: انقلاب اسلامی به لحاظ اجتماعی ،سیاسی، فرهنگی وسیاست خارجی وداخلی نقش آفرینی می کندوگوشه از چشم جهان به لحاظ سیاست به ایران دوخته شده است که این خود افتخاربزرگی برای کشورما است .
وی باشاره به نامه رهبری به جوانان غربی گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی نقطه عطفی بود واین پیام رهبری موج آفرینی داشت وهمچنین درجامعه موجی ایجادکردکه انصافا دنیا را متحول کرد وانشاالله اگر بخواهیم قدر همه این ارزش ها وجانفشانی ها رابدانیم بایدمردم ومسئولین هم پای هم در  راهپیمایی 22بهمن ماه حضور بهم رسانده ومردم ایران اسلامی با حضور خود وفاداری وبیعت مجددخود را به نظام وولایت فقیه نشان خواهند داد.