نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
مشروح خطبه:

 

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه تروریست‌هایی که امروز آمریکا ادعای مبارزه با آنها را دارد تربیت شده دست خودشان است، گفت: ائتلاف جهانی ضد داعش به رهبری آمریکا نمایشی است. حجت الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه ائتلاف جهانی ضد داعش به رهبری آمریکا را نمایشی خواند و اظهار کرد: آمریکا و همراهانش وقتی تصمیم به نابودی داعش گرفتند که در حال حاضر این گروهک تروریستی در عراق زمین‌گیر شده است.

وی تصریح کرد: گروهک تروریستی داعش با هدف تصرف بغداد، قصد به چالش کشیدن کشورهای منطقه را دارد ولی نیروهای نظامی عراق به همراه مردم، با توکل به خدا و بهره‌گیری از مشاوره‌های ایران اسلامی کمر داعش در منطقه را شکستند.

امام جمعه ماهنشان ابراز کرد: آمریکا با هدف تربیت گروهک‌های تروریستی نظیر  القاعده، طالبان و داعش در کشورها، قصد حضور مدت دار در منطقه خاورمیانه را دارد.

نبود تاسیسات زیر بنایی مناسب، بحران آب در ماهنشان را تشدید کرده است

وی با اشاره به اینکه ماهنشان جزو کم‌آب ترین شهرستان‌های استان زنجان است، اظهار کرد: نبود تاسیسات زیر بنایی مناسب، بحران آب در روستاهای ماهنشان را تشدید کرده است که امیدواریم اعتبارات لازم برای ساماندهی تاسیسات تامین آب در مناطق هدف تزریق شود.

حجت الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: عدم رعایت فرهنگ مصرف آب در روستاهای ماهنشان، دومین عامل مهم بحران آب در این شهرستان است.

تکمیل مصلی ماهنشان نیازمند اعتبار 40 میلیارد ریال است

وی با اشاره به اینکه تکمیل مصلی ماهنشان نیازمند اعتبار 40 میلیارد ریالی است، ابراز کرد: برای تکمیل فاز نخست مصلی ماهنشان نیازمند اعتبار 3 میلیارد ریال هستیم.

خطیب نماز جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: امیدواریم با سفر ریاست جمهوری به استان زنجان، شاهد تامین اعتبار یاد شده برای تکمیل فاز نخست مصلی ماهنشان که شامل مسجد است باشیم.

فرهنگ ایثار از دستاوردهای شاخص هشت سال دفاع مقدس است

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مقاومت به وجود آمده است، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و گذشت از دستاوردهای شاخص هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام زاهدی‌پور ضمن گرامی داشتن اول مهر ماه و بازگشایی مدارس در کشور، تصریح کرد: معلمان باید به سفارش قرآن کریم عمل کرده و تزکیه نفس دانش‌آموزان را مورد توجه قرار دهند.

وی سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی را فرصتی برای به دست آوردن موفقیت‌های فرهنگی در ماهنشان دانست و افزود: امیدواریم دغدغه‌های فرهنگی با در نظر گرفتن تعالیم اسلامی مدنظر مسئولان و تلاشگران این حوزه قرار گیرد.