نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
مشروح خطبه
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به عدم حضور ایران در ائتلاف بین‌المللی ضد داعش اظهار کرد: ایران اسلامی رهبری جهان اسلام را در دست دارد بنابراین عدم حضور ایران در ائتلاف بین المللی ضد داعش این ائتلاف را دچار چالش می‌کند.
وی تصریح کرد: تشکیل ائتلاف بین المللی ضد داعش توسط آمریکا و همراهانش ثابت کرد که این کشور دچار اشتباهات استراتژیکی در مقابله با داعش شده است.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به عملیات پیروزمندانه آمرلی در عراق خاطر نشان کرد: عملیات موفق آمیز آمرلی پیروزی استراتژیکی برای جمهوری اسلامی ایران رقم زد.
کشتار پناهندگان صبرا و شتیلا شناسنامه ننگین اسرائیل است
وی افزود: کشتار بی رحمانه پناهندگان صبرا و شتیلا توسط رژیم جعلی اسرائیل شناسنامه ننگین اسرائیل را به جهان نشان داد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به کشته و زخمی شدن 70 هزار پناهنده فلسطینی و لبنانی تصریح کرد: اقدامات وحشیانه اسرائیل در بحث کشتار پناهندگان و آوارگان صبرا و شتیلا جای هر گونه دفاع از اسرائیل را از بین می برد.
اقدامات شیخ محمد خیابانی تاثیر به سزایی در استقلال ایران داشت
وی با گرامی داشتن سالروز شهادت شیخ محمد خیابانی در 22 شهریورماه اظهار کرد: قیام شیخ محمد خیابانی در اعتراض به قرارداد ننگین 1919 که بر اساس آن راه آهن، راه شوسه و اداره امور مالی ایران در دست انگلیس قرار می‌گرفت تاثیر به سزایی در استقلال ایران داشت.
خطیب امام جمعه ماهنشان ضمن گرامی داشت سالروز فرارسیدن درگذشت آیت الله حائری یزدی، تصریح کرد: اقدامات این عالم ارجمند در احیای حوزه علمیه قم مهمترین خدمت به اسلام بود.
وی افزود: تبدیل شدن قم به مرکز علمی جهان تشیع به دلیل زحمات با ارزش آیت الله حایری یزدی است.
اشتغال زنان در قهوه‌خانه‌ها به شان و منزلت بانوان ضربه می‌زند
حجت الاسلام زاهدی پور ضمن مخالفت صریح با اشتغال زنان در قهوه خانه‌ها و قلیان سراها ابراز کرد: اشتغال زنان در قهوه خانه‌ها به شان و منزلت بانوان ضربه می‌زند.
وی اظهار کرد: افرادی که با رواج بی بند و باری در جامعه موافق نیستند قطعا با اشتغال بانوان در این مکان‌ها مخالفت می‌کنند.
امام جمعه ماهنشان افزود: قهوه خانه‌ها و قلیان سراها برای اشتغال زنان مناسب نیست و امنیت آنان را به مخاطره می‌اندازد.