نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

خطبه اول نمازجمعه ساعت 13:55 (به امامت امام جمعه شهرستان حاج آقازاهدی پور)

خودم و شمابندگان بزرگوارخواهران و برادران رادعوت به تقوای الهی می کنم که خدا انشاءا…برگناهان همه ماقلم عفوعنایت کندماه رمضان ماه روزه داری است اگرزحمتی نداشت روزه داری درکارراحت زیاداستقامت نیست پس برای بندگی بایدزحمت کشیدازمصادیق بزرگ صبرمی فرمایندروزه است.صبرحبس نفس بندگی کم خوابی و احیانأ بی خوابی دارد یکی از ارکان مهم اسلام روزه داری است در روایت 5رکن برای اسلام معرفی کرده اند :1-نماز2- روزه3- حج 4-جهادو 5- ولایت . و اهمیت آن است که به ولایت معتقدباشدکسی که به ولایت اعتقاد نداشته باشدنمازش قبول نیست ونیت قرب الهی رانیاورده است انسان عاشق بندگی و عبادت است ازطرفی روزه داری شهوت راازجامعه دورمی کندکه اکثر به هوای نفس برمی گرد در وزه داری به انسان هوای تازه می دهدپس روزه داری این اندازه اهمیت دارد که روزه سپری دربرابرآفات دنیاست البته گرصبرکنی زغوره حلواسازی بهشت رابه بهامی دهندنه به بهان
وقتی روزه میگیریم نیت کنیم که نفس و وجودخود را از شهوات حفظ کنیم ازگناهان دوری کنیم،دروغ نگوییم و سوگنددروغ نخوریم کسی که خودراازروزه داری عقب بیندازدازانسانیت بدوراست خداوندمتعال درماه رمضان مارادنبال کاری فرستاده که آن روزه داری است روزه یک خاصیت دیگرداردکه روزه صورت شیطان راسیاه می کندالبته به دیگران صفا وروشنایی بدهیم که به دنبال روزه بروندکه درواقع روزه زکات بدن است هرچیزی زکاتی داردوزکات بدن روزه گرفتن است
 خطبه دوم:

بنده خودم و شمانمازگزاران رادعوت به تقوای الهی می نمایم نفس های شمانفس های خداوندی است امام صادق(ع)می فرمایند:تقواپیشه کنیدخدا را بزرگ شماریدتقوایعنی خواب روزه گران آن است که کسی طرف آن زمین بیندازدوای به حال کسانی خدا را کوچک شمارد و خداوند او را خوار می نماید کسی که روزه نمی گیرد عاقبت بخیر از دنیا نمیرود.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای:سخنرانی اخیر فرمایشات گهربارش حفظ خط قرمز غنی سازی های البته بااعتدال ورعایت اصول مادام بهانه اعتدال کوتاه نیاییم.190000سوءواحدغنی سازی لازم داریم تاانرژی هسته ای ما غنی باشد.مردم پشت سرمقام معظم رهبری هیچ وقت از مذاکره هاکوتاه نمی آیدود شمنان باید بداننکه خون شهدا حاضر و ناظراست وکوتاه نمی آییم و در زیر سایه مقام معظم رهبری عزتمان رابیشتر و بهتر نمائیم.

حمله به غزه غفلت رسانه های مخصوصأغرب غفلت زدگی و جنایتهای بسیاردیگر ر‍‍‍‍زیم درنوار غزه خون غزه ها(کودکان مسلمان)رابه زمین می ریزندکسانی که در برابر ر‍ژیم هیچگونه گناهی ندارند امابه آنان ظلم می شود ،آنها باید در مقابل آنها بایستند.

اگر یک مسلمان دق مرگ باشد جادارد مسلمانان شیعه در مقابل آنان مقاومت نمایند .تبریک عرض می کنم هفته پیش از عزیزان مالیاتی اما اطلاع رسانی نشده بود مالیات معیار سازندگی ایران است نه تنها ایران و همه کس  میخواهد جامعه اش پیشرفت کند مواد خام ، خام فروشی کند یا در آبادانی کشور سهیم باشد مالیات گرفتگان خمس دارد. مالیات دانه درشت  در ماهنشان یا غیر ماهنشان باید عدالت مالیاتی شود ارتقاء و افزایش مالیاتی که مردم نیز خوشبین  میباشد تلاش نمایند با کمک مردم حق و هزینه زندگی، هزینه شهروندی را ادا نمایند .مسئولان نیز رضایت رهبری ورضایت مردم تحقق یابد.
در روز جمعیت ایران روبه پیری است اگر سیاستهای امام خامنه ای ابلاغ گردد با حالت بحران مواجه نمی شدیم روحانیت با تبلیغات در ماه رمضان جا بازکنند در مورد روزه خواری جلسه ای در ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر،ضابطین وناصحین وکسانی که مسئول امر به معروف ونهی از منکر هستند امر به معروف ونهی از منکر نمایند  ودادگستری ودادستان حمایت نمایند .روزه خواری یعنی بی حیایی  در ملاء عام .مسافر حق غذا خوردن در ملاء عام را ندارد مریض نیز همچنین.
نیروی انتظامی فعال می باشد در این زمینه باید همچنان تلاش نماید.
مردم ماهنشان متدین می باشند با اعتماد صریح می گویم که ایمان دارم مردم ماهنشان متدین ومذهبی هستند .
شبکه بهداشت در بازدید های گذشته رئیس محترم شبکه هرگونه تشریفات برای کاهش جمعیت اشکال دانستند
هیچ کس حق تبلیغ برای کاهش جمعیت ندارد مسئولان باید رصد  نمایند. وبا آنها برخورد شود واین مسائل به لحاظ کیفری جرم محسوب می شود.
شنبه 21تیرماه درمسجد گوهرشاد کشف حجاب صورت گرفت در ماجرای مسجد گوهر شاد عده ای شهیدشدندکه یادشان را  گرامی می داریم با بدبابد حجابان برخورد شود .مقام معظم رهبری اشاره دارند که مسلمان اگر  دو تار مو در بیرون داشته باشد متواند مملکت را خراب کند بسیجیان نیروهای انتظامی دراین زمینه تلاش نمایندودرزمینه  متوقف کردن خودرویی هایی که کمربند ایمنی واصول را رعایت نمی کنندبرخوردشود.

اصول اساسی اسلام باید رعایت شود حتی مأ موران راهنمایی ورانندگی نیز دقت نمایند در این زمینه .درمورد حجاب شرم وحیاباید باشد

وای برکسانی که بی حجاب وبی حیا هستند .قوه قضائیه به بخشنامه اخیر حتمٌا با قوت وقاطعیت تمام مقابله نماید. صادر کننده این به عنوان مجرم شناخته میشود

22 تیر 15 رمضان میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) عزیزان مبلغ درماه رمضان مطالب  را در این زمینه ارائه نمایند.قضییه خنثی کردن فتنه 18 تیرماه که لبیک به مقام معظم رهبری بود ما نمی گذاریم این فتنه ها صورت گیرد. 


24 تیر 17 رمضان شبهای لیله القدر استمساجد باز است شبهای احیاءشروع می شود هوای یکدیگر راداشته باشید .
25
تیرماه روزبهزیستی وتامین اجتماعی است که این روز را نیزگرامی می داریم.
نماد دینی این نظام عفاف وحجاب است .سالروزعفاف وحجاب  شبکه اشراق در این زمینه بر نامه هایی داشته است . از ریاست محترم صدا وسیما تشکر می نماییم خبر های مطلوب در این زمینه ارائه نمودند.
مدرک حوزه رسمی است خواهران سطح 2 کار شناسی براداران سطح 1
مشاهده می نمایم که بعضی انسانها ،انسانها یی هستندکه بیهوده سخن می گویند اما باید رعایت شود