نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان 1/بهمن/89 به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول نماز،  نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کردند و در ادامه افزودند تقوا ترکیبی از ایمان وعمل صالح است ایشان  حدیثی قدسی  از خداوند  که به پیامبراکرم (ص) فرمودند که به فقرا محبت بکن  و به مجلس فقرا برو و مشکلات آنها راحل کن چرا که فقیران  دوستان من هستند. همچنین افزود فرهنگ ما باید دستگیری از مستمندان باشد تا مشکلات جامعه حل شود.
امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم  نماز به مناسبت های هفته اشاره کردند و یکم بمهمن ماه  اعدام انقلابى حسنعلى منصور توسط شهید بخارایى که این بزرگوار شهدا مخصوصاً  فدایان اسلام  واقعاً نقطه عطفی هستند در تاریخ انقلاب ما و برما وظیفه است که یاد و نام آنها را در  دلمان زنده نگهداریم. 
  
در ادامه 4  بهمن ماه اشغال نظامى فرودگاه مهرآباد به دستور بختیار براى جلوگیرى از ورود حضرت امام«ره»
را ارزیابی کردند. 
ایشان همچنین 5 بهمن اربعین حسینى (روز زیارتى مخصوص حضرت سیدالشهداء«ع»)  را عنوان کردند و افزودند نماد دینی را احیا بکنیم که اربعین نماد دینی و احیای قیام حسینی توسط حضرت  زینب کبرا (س) بود.  
امام جمعه ماهنشان همچنین به مسئله نشست در استانبول اشاره کردند و افزودند با شهید کردن شهید شهریاری ها  و علیمحدی ها نتوانست هیچ غلطی بکنند. و از این بعد هم نمی توانند هیچ غلطی انجام دهند. 
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور همچنین سفر استاندار محترم به شهر دندی راگامی موثر برای حل مشکلات شهردندی  و ماهنشان ارزیابی کردند.
ایشان همچنین در پایان ضمن تشکر از مردم  و مسئولین نماز جمعه را نماد  وحدت دانستند و افرودند هدف دشمن این است که نماز جمعه یا تعطیل شود و یا به صورت  تشریفات صورت گیرد.
ایشان همچنین دین  و نماز را متن زندگی دانستند و افزودند اگر می خواهیم مشکلات مادی  و سیاسی  و اجتماعی حل شود حضور در نماز جمعه است  و اگر نماز جمعه را تقویت کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.