نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
مشروح خطبه:
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، دعوت به تقوا و توجه به پیامدهای آن اشاره کردند.
در خطبه دوم ضمن دعوت به تقوا الهی، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان از مردم، مسئولان و صدا وسیما به علت حضور و انعکاس برنامه های مربوط به ایام فاطمیه (س) تشکرکردند.
ایشان  همچنین به سال اقتصاد و فرهنگ،با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کردند و افزودند: فرهنگ ما و مبانی آن اسلامی است و لذا از مسئولان فرهنگی به ویژه رسانه­ها انتظار میرود در ارتباط با فرهنگ دقت کنند. باید توجه داشت که فرهنگ دینی مقاومت­های را خواهد دید که باید صبور بود تا منویات رهبر معظم انقلاب تحقق عینی پیدا کند.
شهید آوینی مظهر فرهنگ و هنر دینی است معرفی هنرمندان این چنین میتواند از بخش­های مهمی از شعار سال باشد. این در حالی است که رسانه ها باید دقت کنند که به معرفی و بزرگداشت عنرمندان و هنر پیشگان متمایل به فحشا نپردازند.
قطع ارتباط ایران و آمریکا با اعلام آمریکا و به صورت یکطرفه صورت گرفته و خود آمریکا باید با جبران حق گذشته ملت ایران زمینه ارتباط مجدد را فراهم سازد.
و در پایان ایشان به بزرگداشت شهید صدر و خواهرش بنت الهدی اشاره کردند.