نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان 24/دی /89 به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول نماز نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کردند و در ادامه به مسئله تقوا الهی پرداخته و افزودند باید در مسیر تقوا حرکت کنیم که راه سعادت وخوشبختی همان تقوا است که در ادامه افزودند هدایت جامعه مهمترین اهداف پیامبران وامامان بود.
ایشان همچنین به اهمیت و هدایت فلسفه تقوا پرداخته وافزودند تنها راه و مسیر برای نور الهی هب الهی است که در این مورد به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کردند و ماهجرای وهب را عنوان کردند.
ایشان در ارتباط با 27 سالروز شهادت حجت الاسلام نواب صفوی و یاران ایشان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره این مجاهد نستوه که می­فرماید: (( باید گفت که اولین جرقه های انگیزش انقلاب اسلامی به وسیله نواب در من به وجود آمد و هیچ شکی ندارم که اولین آتش را در دل ما نواب روشن کرد))، نواب صفوی ویاران ایشان را الگوی ناب و شایسته برای جوانان دانسته و از آنان خواستند با الگوگیری چنین شخصیت های برجسته مسیر الهی را طی کرده و برای خود و مملکت افتخار آفرین باشند.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور با اشاره به برخی رفتارهای ناهنجار مسئولان شهرستان، به آنان هشدار دادند که مراقب رفتارهای خود بوده و زمینه بدبینی مردم را نسبت به نظام و رهبری ایجاد نکنند که در این صورت رفتارهای ساختار شکن  آن ها را  به صورت موردی در تریبون نماز جمعه افشا خواهد نمود.
امام جمعه ماهنشان با تأکید بر ادامه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها  از عدم حمایت دولت از دفاتر امام جمعه در ارتباط با بنزین، به شدت انتقاد کرده و افزودند از دولت دهم انتظار می رود به دفاتر ائمه جمعه توجه بیشتری داشته باشند.
ایشان تأکید کردند که اصولاً یکی از شاخصه های مهم اصولگرایی ولایت پذیری، حمایت از دفاتر ائمه جمعه می باشد.