نماز جمعه این هفته  شهرستان ماهنشان مورخه 19/9/89  به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول نماز ضمن دعوت مردم به تقوای الهی وعرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحیسن (ع)، در ادامه به آغاز هفته امر به معروف نهی از منکر اشاره کردند. و افزودن  که امام حسین (ع) با قیام خود امربه معروف و نهی از منکر کرد تا اسلام را زنده کنند.
امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم نماز جمعه به مناسبت های هفته اشاره کردند. و افزوداند 19 آذر روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد. که این نشان دهنده هوشیاری امام بود که با هوش سیاسی خود مشکلات فرهنگی جامعه اسلامی را دزک می کردند.
همچنین ایشان 19 آذر روز جهانی حقوق بشر که در منطق اسلام محترم است اما  لازم است توجه شود حقوق بشر به دلیل اینکه انسان را از مبدا واقعی خود جدا می کند نه تنها به نفع بشر نیست بلکه به ضرر بشریت تمام شده است و لذا ارمغان وهدیه حقوق بشر غربی به ایران جانبازان شیمیایی هستند که هنوز با این بیماری دست پنجه نرم می کنند. حقوق بشر غرب جنایات افغانستان که با همه ویرانی در افغان است یا صربستان  که حدود یک میلیون نفر  قتل عام شده اند. و جنایات دیگری که امروز به نام حقوق بشر جهان بشریت را با مشکلات فراوان مواجه ساخته است.
حجت الاسلام المسلمین زاهدی پور شهادت آیت الله دستغیب را تسلیت گفتند وافزوداند. راه دستغیب ودیگر شهدای محراب زنده است وادامه دارد.
همچنین در پایان از عزاداران حسینی خواستند تا عزاداریشان در شأن ابا عبدالله الحسین بوده وهر گونه آلودگی وخرافات به دور باشد.