نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان مورخه 5/9/89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد .
در خطبه اول نماز جمعه حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، و تبریک عید غذیر خم وهفته بسیج را به بسیجیان تبریک گفتند. و در ادامه ولایت پذیری از محبت اهل بیت (ع) را راه نجات برای روز معاد عنوان کردند. که بدون محبت اها بیت (ع) تقوا حاصل نمی شود.
امام جمعه ماهنشان همچنین در روز غدیر علت اینکه پیامبر اسلام (ص) حضرت علی (ع) را وصی خود قرار دادن چون امیر المومنین (ع) مانند خود پیامبر اکرم بودند و مصون از هر گونه خط بوداند. در ادامه با اشاره به آیه شریفه مباهله، تاریخ مباهله پیامبر با مسحیان نجران به عظمت شخصیت ولای امیر مومنان (ع) اشاره نمودند.
در خطبه دوم نماز حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به مناسبت های هفته 5 آذر تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفتند و تاکید کردند که هرچه قدر از پیروزی انقلاب اسلامی می گذارد هوش سیاسی بالای امام در تشکیل این شجره مبارکه نیز بیشتر می شود.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی فرمودند بسیج باید با بیداری و بصیرت و حرکت انقلابی خود دوستان را بیش از بیش به این شجره طیبه که حاصل خون پاک شهیدان ولای انقلاب اسلامی است ، امیدوار کرده و دشمنان شکست خورده را بیش از این نا امید و مأیوس سازد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور همچنین  با تبریک روز مجلس و با اشاره به اهمیت این نهاد مهم، بر اسلامی بودن هر چه بیشتر آن تاکید کرده و با اشاره به برخی قوانین مانند لایحه اصلاحیه  قانون راهنمایی و رانندگی، الگوگیری از غرب در این قانون را مایه تأسف ارزیابی کردند.و در ادامه  نسبت به الگوگیری برخی نمایندگان مجلس از غرب در برخی موارد مانند قانون مذکور هشدار دادند و در پایان ایشان با اشاره به روز جهانی مبارزه با  ایدز ، مهمترین راهکار مبارزه با این بلای خانمان سوز را تعهد ودلبستگی مسئولان دست اندرکار و مردم نسبت به شئونات دینی ارزیابی کردند.