امام جمعه شهرستان ماهنشان بر حضور انقلابی مسلمانان جهان در راهپیمایی روزقدس تأکید کرد و گفت: روز جهانی قدس عاملی برای وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است.
حجت الاسلام  زاهدی پور امام جمعه ماهنشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دفاع از قدس را یک مسئله اعتقادی و سیاسی دانست و افزود: دفاع از قدس شریف، دفاع استراتژیک از کل جهان اسلامی است.
وی با اشاره به این که مسجد بزرگ و تاریخی بیت المقدس نخستین قبله مسلمانان و مرکز توحید بوده و انبیای الهی در آن مردم را به خداپرستی دعوت میکردند، اظهار داشت: هویت دینی مسلمانان جهان اسلام ریشه در بیت المقدس دارد.
امام جمعه ماهنشان گفت: امروز بیت المقدس به مرکز ظلم و فساد تبدیل شده و رژیم منحوس اسراییل از هیچ کشتار و جنایتی بر مردم مظلوم فلسطین دریغ نمی کند.
حجت الاسلام زاهدی پور از رژیم غاصب اسراییل به عنوان آینه تمام نمای ظلم و استکبار جهانی یاد کرد و گفت: این رژیم نماینده مستکبرین در فلسطین است که با انگیزه استعمار و حاکمیت در جهان اسلامی در این منطقه اقدام به جنایت های مختلف مردم ستمدیده فلسطین می کنند.
وی تصریح کرد: ملت مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر حفظ انسجام مسلمانان خود، نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی ترین اضلاع استعمار و عدم حاکمیت این رژیم در جهان اسلامی را خواستار شده و این ندا را به گوش جهانیان می رسانند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به نهضت بیداری اسلامی در برخی کشورهای اسلامی گفت: پیروزی کشورهای مصر، اردن و سایر کشورهای اسلامی در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از ادامه مقاومت مردم فلسطین نشأت گرفته و فلسطین نقطه آغازین نابودی سلطه استکبار جهانی است.
حجت الاسلام زاهدی پور روز جهانی قدس را از یادگارهای ارزشمند، حکیمانه و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: نهضت بیداری اسلامی امروز در کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه می گیرد.
وی با بیان این که عربستان مهد وهابیت است و 35 درصد مردم این کشور شیعه اند، افزود: اکثر مردم نسبت به این مسأله بی اطلاع بودند ولی امروز با بیداری اسلامی آگاهی مردم مسلمان افزایش یافته است.
امام جمعه ماهنشان افزود: دفاع از فلسطین اشغالی دفاع از نیل تا فرات و در نهایت دفاع از کل جهان اسلامی است.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: مردم ولایی و مؤمن ایران و سایر ملل مسلمان جهان با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین و ستمدیدگان جهان حمایت و نفرت خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب اسراییل اعلام خواهند کرد.
وی ادامه داد: با آغاز نهضت بیداری اسلامی و افزایش آگاهی مسلمانان نسبت به جنایات و توطئه های شوم دشمنان راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری پر رنگ تر از سنوات گذشته خواهد بود.