نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به نزول قرآن کریم در ماه مبارک رمضان گفت: این کتاب الهی به عنوان سرمایه ای عظیم و جاویدان برای تمامی مسلمانان جهان ایران اسلامی است.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه ماهنشان بابیان این مطلب بر مطالعه قرآن کریم به ویژه در ماه مبارک رمضان توسط مردم بالاخص جوانان و نوجوانان تأکید کرد و افزود: خواندن آیات الهی قلب انسان را صیقل و جلا می دهد.
وی با بیان این که قرآن مجید کتابی است تحریف ناپذیر و منشور جاودانه الهی و توشه آخرت است، اظهار داشت: ایجاد وحدت و انسجام و حفظ آن بدون این کتاب خدا غیر ممکن می باشد.
امام جمعه ماهنشان هم چنین قرآن کریم را حبل الله متین دانست و گفت: چشمه های علوم مختلف و حرکت انسانها در این کتاب آمده است و هر انسانی با خواندن این کتاب باید به آن عمل کند تا از مزایای آن بهره مند شود.
حجت الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد:‌ دشمنان در طول تاریخ همواره در ایجاد خلاء در آیات کتاب خدا بودند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کردند ولی خوشبختانه در رسیدن به این اهداف خود موفق نبودند چون قرآن کریم برآمده از علم الهی است.
وی با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزگاری، از قرآن کریم به عنوان سرمایه ای ماندگار و عظیم در کنار تقوا یاد کرد و افزود: مردم مؤمن و روزه دار باید با همه توان خود تلاش کنند با تقویت ایمان خود به این تقوای الهی برسند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه استجابت دعاهاست، افزود:‌ مردم باید از لحظه به لحظه این ماه برای استغفار و طلب مغفرت و مناجات با یگانه معبود خویش بهره ببرند و توشه ای برای آخرت داشته باشند.
حجت الاسلام زاهدی پور سالروز شهادت مولی الموحدین امیر مؤمنان علی (ع) را تسلیت گفت و از حضور پرشور مردم روزه دار به ویژه جوانان و نوجوانان شهرستان ماهنشان در مراسم احیای شب های قدر در مساجد و تکایای این شهرستان قدردانی کرد.
وی با اشاره به پیش رو بودن سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش رژیم صهیونیسم اظهار داشت: مردم لبنان با امدادهای غیبی موفق شدند در این جنگ 33 روزه به پیروزی برسند.
امام جمعه ماهنشان سالروز مقاوت اسلامی را گرامی داشت و گفت: بدون مقاومت در برابر دشمنان تحت هیچ شرایطی پیروزی امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام زاهدی پور هم چنین 26 مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت و از آنها به عنوان بزرگ ترین سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مردم سایر ممالک اسلامی باید از ایستادگی و مقاوت آنها و این افتخار ارزشمند ایران درس عبرت بگیرند.