جلسه ستاد احیاء زکات شهرستان در مورخه 10 آبان 90 در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور اعضای ستاد برگزارشد.که مصوبات آن به شرح ذیل می باشد.
1- مقرر گردید به منظور برنامه ریزی و بررسی و تبادل نظر جهت رفع موانع و مشکلات ستاد زکات همایش کاربردی با حضور تمامی اعضاء برگزارگردد.
2- مقرر گردیدنسبت به پیگیری و تامین معادل اعتبارات تشویقی زکات سالهای گذشته از استانداری محترم اقدام لازم مبذول گردد.
3- مقرر گردید به منظور استفاده از توان و ظرفیت روحانیون محترم مقیم در شهرستان جهت ترویج و تبلیغات چهره به چهره با کشاورزان روستاهای تابعه با محوریت زکات انعقاد قراردادصورت گیرد.
4- مقرر گردید سازمان محترم تبلیغات اسلامی شهرستان همایش روحانیون محترم اعزامی در ماه محرم الحرام را بمنظور ترویج و اشاعه فرهنگ پرداخت زکات اقدام فرمایند.
5- مقرر گردید بمنظور تشویق و گسترش فرهنگ زکات کمیته امداد امام (ره) نسبت به تهیه و چاپ بروشور، اسامی زکات دهندگان برتر و بناهای احداث شده از محل زکات طی بروشور اقدام نماید.
6- مقرر گردید در جشنواره (قوچ افشاری) با هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به توزیع بروشور زکات و همچنین تقدیم لوح یاد بود هدایا از چهره های برتر زکات تجلیل به عمل آید.
7- مقرر گردید طبق تفاهم نامه انجام شده در مرکز، سپاه انصار المهدی (قرارگاه خاتم الانبیاء) هماهنگی و همکاری لازم با امداد در خصوص اجرای پروژه های عمرانی عالم المنفعه زکات در روستاها اقدام لازم را مبذول فرمایند.
8- مقرر گردید دبیر ستاد با هماهنگی دفتر امام جمعه محترم بمنظور آشنایی مردم با زکات قبل از خطبه های نماز جمعه نسبت به عملکرد امداد و ستاد زکات گزارش ارائه فرمایند.