نماز جمعه این هفته ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول ضمن دعوت نماز گزاران به تقوای الهی، یکی از راه های رسیدن به تقوای الهی و کسب رضایت خداوند، اجتناب از محرمات است. خداوند در حقیقت بعضی از مسائل را بر ما حرام کرده ازطریق پیامبر(ص) حلال محمدی را تا قیامت حلال و حرام محمدی را تا قیامت حرام دانستند. وهیچ حلالی حرام نمی­شود. و هیچ حرامی هم حلال نمی­شود خداوند در خصوص خوردنی ها و نوشیدنی ها مثل خرما و انگور مثال می­زند که مردم می­تواند از انگور شراب تهیه کنند که آلوده و نجس است یا از شیره انگور سرکه درست کنند که برای سلامتی لازم مفید است خداوند به رسول اکرم (ص) می­فرماید: به مردم بگو که خداوند کارهای زشت و آلوده که در نافرمانی خداوند قرار گیرد مانند غیبت، دورغ گفتن، دوزدی، اذیت کردن دیگران بگو ظاهر و باطل فحشاها را حرام کرد. و از آن مهم این که بدانیم خداوند متعال می­داند که چه چیزی حلال و حرام است به خاطر اینکه خداوند گذشت را می­داند زمان ندارد و الان را می­داند بدون زمان و به آینده علم دارد که برای خود زمان ندارد.
یکی از محرمات که بسیار بزرگ و کمرشکن است شراب خواری است تولید شراب حرام است اگر شخصی با رضایت خودش مقداری پول بدهد و شراب بخرد حرام است چون رضایت او در برابر رضایت خداوند ارزشی ندارد. پس تهیه، خرید، حمل و نقل و فروش هر گونه مست کنند از سیب ، خرما، شیره انگور و الکل درست شده باشد حرام است. و جزء گناهان کبیره است. خداوند به پیامبر فرمود: ای پیامبر از تو در مورد شراب و قمار سوال می­کنند و تو بگو در آنها گناه و اسم کبیره است و عمل شیطانی است. اجتناب کنید تا شاید رستگار شوید. شراب عقل را ذایل و انسان را بی غیرت می­کند. شیطان می­خواهد با شراب در میان انسانها دشمنی ایجاد کنند. و ثمره دیگر شراب انسان را از یاد خدا دور می­کند و مانع می­شود  تا انسان شراب خوار به خداوند نزدیک شود.
خطبه دوم
حجت 
الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه دوم ضمن دعوت به تقوای الهی، به روز آمار و سرشماری اشاره کردند. و افزودند: مردم با مأموران سر شماری همکاری کنند که به نفع خود مردم است و هرکس همکاری نکند از نظر شرعی مشکل خواهد داشت زیرا به جامعه خود خیانت کرده است. درست است که بودجه هنگفتی برای انجام این امر اختصاص داده شده است ولی انجام این امر لازم است و همه مردم همکاری کنند. چرا که افزایش جمعیت راه موثر در پیشرفت اجتماعی و باعث توسعه جامعه خواهد شد. و توسعه بدون پیشرفت امکان پذیر نیست. و با توجه به نزدیکی به سالروز سازمان ملل افزودند: متاسفانه سازمان ملل فعلاً ساختار حاکم بر آن ظالمانه است. و تا زمانی که ساختار سازمان ملل اصلاح نشود سازمان ملل آمریکایی است. و ما به معنای واقعی سازمان ملل نداریم و لازم است تغییراتی در این سازمان انجام شود .در ایران آمریکا سرور ایرانی بود که با بیداری امام این ظلمت از ما دور شد ما باید یاد و نام امام راحل (ره) و شهداء را به خاطر این مسئله و لغو کاپیتولاسیون شهید شدند حق آن ها را ادا کنیم تا بدانیم امام چه خدمتی برای ما انجام داده است. حمایت از مسئولان وظیفه شرعی مردم است و مدارای مسئولین با مردم وظیفه مسئولین است. سفر رهبرمعظم انقلاب اولاً خدمت به مردم، مخصوصاً دولت خدمتگذار در دو سال باقی مانده و بعضی سعی می­کنند دولت را از مسیر خود منحرف کنند. به دلیل مسئله سیاسی البته در دوسال آخر همه دولت ها این آسیب هست ولی انشاا.. هیئت دولت، رئیس جمهور محترم بنا به توسعه رهبری این آسیب را از خود شان دور می­کند. و بهترین خدمات را به مردم ارائه می­دهد. مسئله بعدی سخنان رهبری در خصوص نظام پارلمانی یک شکل آن نخست وزیری است بعضی موقع نظام شکل موجود احساس می­شود که دوگانگی حاکمیت به وجود می­آید. کنترل قدرت در بعضی موقع مشکل می­شود. اما اگر به عنوان مثال نخست وزیر باشد مجلس رای اعتماد به نخست وزیر داد و به راحتی می­تواند رای اعتمادش را سلب کند لذا رهبر معظم انقلاب فرموند: در آینده احتمالاً دور که این احتمال دور رهبر معظم قابل معناست. شاید در آینده اخیر پیشنهاد اصلاح در قانون اساسی که در اختیارات رهبر نظام است اتفاق بی افتد. این چاشنی بود که رهبر انقلاب فرموند. بعضی مشکلاتی اخیرا که پیش آمد چون رهبری نظام از نزدیک مطالعه می­کند و شمه سیاسی بالایی دارند این نکته را اشاره کردن انشا ا.. هر نوعی که خودشان مسلئت می­داند مسائل و مشکلات کشور با حمایت­های مردم عزیز و دولت مردمی و خدمتگذار انشا الله حل خواهدشد.