نماز جمعه این هفته شهرستان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد. 
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نماز گزاران به تقوای الهی افزودند: یکی از فرمایشاتی که حضرت امام رضا (ع) در بیانات خویش به آن اشاره می فرمایند. حدیث سلسله الذهب است. علت نامگذاری این حدیث بدین نام این است که اسناد کامل آن به اهل بیت (ع) بر می­گردد. و چون اهل بیت (ع) نور خداوند هستند به ذهب تشیبه شده است.
وجود نازنین حضرت وقتی می­خواستند نیشابور را ترک نماینده فرمودند: من از پدرم و پدرم از پدر بزرگوارشان و ایشان نیز از پدر و ... تا حضرت رسول الله (ص) ادامه دادند شیندم که فرمود: من خداوندی هستم که غیر من خدایی نیست پس بندگی من نمائید. هرکس مرا ملاقات کند در حالیکه شهادت دهد با خلوص نیت غیر من الله وخداوندی نیست، در دژ و پناهگاه استوار من داخل میشود.
در گذشته قلعه هایی برای پناه و امنیت مردم بود اگر قدرتمندی  آن را خراب می­کرد دیگر امن نبود. اما این قلعه مستحکم ترین قلعه هاست که کسی قدرت تخریب آنرا ندارد؛ چرا که  قدرتی بالاتر از قدرت خداوند وجود ندارد.
خانم زهرا(س) می­فرماید: هرکس خود را 40 شبانه روز برای خداوند خالص کند چشمه های حکمت از قلب اش به زبانش جاری می­شود.
لذا حضرت شرط آنرا خلوص نیت بیان کردند.
شخصی از امیر المومنین (ع) سوال کرد یا امیر المومنین فاصله عرش تا فرش چقدر است حضرت پاسخ دادند: لااله الاالله است.
برخی پس از پیروزی انقلاب مخصوصاً در دوران اصلاحات با بهانه شریعت پیامبر سهل است انحرافاتی را در جامعه ترویج می دادند. که می­گفتند شریعت یعنی نماز نخواندن عبادت نکردن  غیبت کرده و تهمت زدن و ...
اگر قرار بود عبادت و نماز و بندگی نباشد چرا خداوند قرآن و پیامبران را فرستاد؟
خداوند فرمود: خود قران را فرو فرستادیم و خود از آن محافظت می­کنیم. اگر قرار بود به قرآن عمل نشود چه ضرورتی داشت که قرآن تحریف نشود قرآن و روایات جهت عمل است. اگر محسن زهرا(س) کشته شد اگر امام مجتبی (ع) توسط عیال خود مسموم شد. اگر سید الشهداء (ع) علی اصغرش را در راه خدا داد و اگر حضرت ابوالفضل دستان خود را در راه هدف امام حسین داد و... همه برای زنده ماندن دین و عمل به آن بود.
امام رضا (ع) در آخر حدیث شریف می­فرماید: شرط این توحید ولایت ماست. یعنی بدون ولایت توحید بی فایده خواهد بود. جوانان به گوش باشند که وهابیت زیارت ائمه اطهار را شرک می خوانند هنوز نفهمیده اند توحید یعنی چه ؟ شرک یعنی چه؟
از سیره های حضرت رضا (ع) سخاوت ایشان است. شخصی وارد محضرش شد و گفت من از عاشقان دوستداران شما هستم. در راه پولم تمام شد اگر مقداری به من کمک مالی نمائید من در وطنم از جانب شما صدقه خواهم داد. حضرت 200 درهم به آن مرد داد و فرمود لزومی برای صدقه دادن نیست این هدیه من برای توست. بعد از رفتن آن مرد اصحاب سوال کردند یابن رسول الله چرا این گونه رفتار کردید حکمتش چه بود؟
فرمود: از رسول الله (ص) نشنیده­اید که صدقه پنهانی ثواب هزار حج عمره مقبوله دارد. نخواستم او را شرمسار ببینم .
 انسانهای سخاوتمند از غذای دیگران می­خورند مردم نیز از غذای او بخورند. اما بخیل بالعکس عمل می کند.
عبادت حضرت بی نظیر بود. حضرت در برابر پروردگار صورت بر خاک می نهادند و به در گاهش تعجد داشتند.
خطبه دوم :
امام جمعه ماهنشان در ادامه ضمن توصیه به تقوای الهی به روز جهانی کودک اشاره کرده و کودک را ابزار امتحان و یکی از امانت های الهی خواندند. و افزودند: باید در تربیت کودکان نهایت سعی و تلاش را داشته باشیم هم تربیت دنیوی و هم معنوی.
حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند: من بیش از فقر از خطر درهم و دنیار می­ترسم. امروزه رفاه زدگی یکی از خطرات مهم به شماره می-آید. دشمنان انبیاء معمولا مرفهین جامعه بودند. پس باید کاملاً به هوش باشیم.
ایشان به روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره کرده و گفتند: محکم سازی باید به جای خود باشد اما براساس روایات گناهان کمر شکن عامل اساسی بلاست. قبل از بلا با اعمال خود  از قبیل رعایت حیا وعفاف از نزول آن بیش گیری نماییم.
البته برخی نیز طبیعی بوده و نظر خداوند است.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در پایان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در همایش حمایت از فلسطین و انتفاضه اشاره کرده و گفتند کل فلسطین از آن کل فلسطین­هاست. هرکس به فکر تقسیم فلسطین باشد او خائن است. همانگونه که امام راحل (ره) فرمود: فلسطین پاره تن اسلام است.
ایشان با اشاره به ماه ذی الحجه افزودند: حاجی باید مدال عزت برای اهل بیت بوده و با عبادت و بندگی و رفتارهای ائمه پسند مایه عزت باشد.