نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه را مایه امیدواری دانست و گفت: انشاالله آن‌ها که از اعدام‌های رئیسی می‌ترسیدند، به زودی اعدام شوند تا مردم از شرمفسدان راحت شوند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری با ایشان بسیار راهگشا و مهم بود. مسئولان به جای نظریه‌پردازی‌های بی‌ارزش، به عملی سازی این بیانات و بیانیه گام دوم بپردازند،که دستاوردهای سفر ریاست جمهوری محصول فرهنگ مقاومت و شهادت‌طلبی است. فرصت آن است که کسانی که خود را خواب زده بودند،‌ بیدار شوند و ببینند که مقاومت چه آثاری دارد.

وی افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب بر جوانگرایی به معنای کنار گذاشتن نیروهای با تجربه نیست بلکه بکارگیری از ظرفیت جوانان انقلابی در راستای پیشبرد انقلاب است. خطیب جمعه ماهنشان گفت: خودروسازان به راحتی جولان می‌دهند و اقتصاد کشور را مانند موم در دست دارند و کسی هم کاری به کارشان ندارد. امیدواریم با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه، مدیران خودروسازی هم تحت نظارت قرار گیرند. زمزمه‌های کمک بیست هزار میلیارد تومانی به خودروسازان (نصف یارانه یک ساله مردم) احتمالاً به خاطر تشویق گرانفروشی آنان است.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:مردمی که از بی‌انصافی گرانفروشان و تساهل در نظارت گلایه می‌کنند، امسال بیش از گذاشته در عید نوروز به فکر مستمندان و نیازمندان باشند. عید را ساده برگزار کنند و با نخریدن اقلام غیر ضروری مانند پسته تودهنی محکمی به دهان گرانفروشان زالوصفت بزنند.


وی با اشاره به گران فروشی و دیگر مسائلی که این روزها مردم درگیر آن هستند، افزود: سهمیه‌بندی مرغ اگر چه با انگیزه خوبی صورت گرفته اما مشکلات را بیشتر کرده است.


امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: در قضیه ملی شدن صنعت نفت و بیان تاریخ آن نسبت به نیروهای انقلاب و به ویژه آیت الله کاشانی اجحاف شده است. آموزش و پرورش باید تاریخ و تحلیل دقیقی در کتاب‌های درسی ارائه کند. ملی‌گرایان نفوذ زیادی در تاریخ ما پیدا کرده‌اند.

نیروی انتظامی با جدیت در برابر هنجارشکنان بایستد.