نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد. امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی به پیام حضرت امام خامنه‌ای مقام معظم رهبری دربیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز اشاره و کرد و گفت:ترویج نماز نماد دینداری و رمز اصلی سلامت فردی و اجتماعی جامعه است لذا باید توسط مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرند،نباید فراموش کرد که همه مسئولان بدون استثناء، اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در برابر نماز مسئولیت دارند.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور با اشاره به مناسبتهای پیش رو اظهارداشت:جمعه 16 آذر 29 ربیع روز دانشجو در سال1332 چهار ماه بعد از کودتای 28 مرداد و سفر نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران است که امروز دانشگاه و دانشجو نباید اجازه دهد، روز دانشجو از مسیر و آرمان‌‌های خود منحرف شود چرا که روز دانشجو ریشه در استکبارستیزی و به ویژه آمریکاستیزی دارد و نباید از این ریشه مبارک جدا شود؛ برخی افراد، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای رسیدن به مقاصد غیر انقلابی خود، سعی می‌کنند، روز دانشجو را از تاریخ، مسیر و آرمان‌های مربوط به آن منحرف کنند.
وی افزود: قریب به نه ماه از اعلام سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی می‌گذرد؛ این در حالی است که بخش اعظم این نه ماه، بدترین وضعیت برای تولید رقم زده شد. یکی از راهکارها، کنار رفتن دولت از عرصه تولید به ویژه تولیدات صنعتی مهم صنعت خودرو است. دولت زمانی می‌تواند ناظر خوبی باشد، که ذینفع نباشد. تأسف بار است که خودرو صفر به هر تعداد که لازم باشد، با قیمت آزاد و گران وجود دارد، اما وقتی که سخن از قیمت معقول و مصوب می‌شود، شِکوه از نبود قطعه و امثال آن می‌شود، سؤال این است که خودروهای صفر قیمت آزاد در کجای جهان تولید می‌شود. امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به جلسه شورای امنیت در مورد ایران به پیشنهاد آمریکا و برخی کشورهای آمریکایی نشان داد که علیرغم خیال باطل برخی‌ها اروپا و آمریکا تفاوتی محسوسی در استراتژی اسلام ستیزی و ایران ستیزی ندارند. از طرفی تظاهرات خودجوش جلیقه زردها علیه اقتصاد فلج فرانسه و بروز نشانه‌هایی از این دست در سایر کشورهای اروپایی نشان دهنده این است که اروپا آن چنان هم که برخی فریب خورده‌ها و وطن‌فروش‌ها می‌پندارند، جاذبه‌های اقتصادی ندارد. حجت الاسلام زاهدی پور اقدام کور تروریستی در چابهار را به شدت محکوم کرد و اظهارداشت: این اقدام خصمانه نشانه درماندگی دشمنان در برابر اقتدار نظام اسلامی است؛ مردم ایران اسلامی مثل همیشه پشتیبان نیروی انتظامی هستند و قطعاً دشمن با این دست اقدامات سخیف و بی ارزش نه تنها به اهداف شوم نخواهد رسید، بلکه بیش از گذشته در دیدگاه مردم منفورتر شده و در باتلاق نفرت مردم گرفتار خواهد شد. یاد شهدای نیروی انتظامی را گرامی می‌داریم و برای مصدومان این جنایت تروریستی طلب سلامت و عافیت داریم. در عین حال مردم فراموش نخواهد کرد که رسانه‌های غربی باز هم از تعبیر تروریستی بودن برای این جنایت استفاده نکردند و این نشان از عمق کینه آنان نسبت به مردم ایران عزیز دارد.