??حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اعلام موضع شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در رد اف ای تی اف، گفت: اعلام موضع شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در رد اف ای تی اف گامی در جهت ولایتمداری و حفظ استقلال و عزت بود.
??وی افزود: سفر آقای ولایتی به عنوان فرستاده رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به روسیه و دیدار با مقامات روسیه در عالی‌ترین سطح نشان از نگاه استراتژیک به جایگاه بین المللی ایران اسلامی است و از سوی دیگر حضور فرستاده رئیس جمهور روسیه به ایران و تأکید بر حضور ایران در سوریه یک پیروزی استراتژیک برای کشورمان بود.
??خطیب جمعه ماهنشان گفت: این تعاملات باید ادامه یابد و در عین حال به مخالفان ارتباط با روسیه که در حقیقت غلامان حلقه به گوش و دریوزه آمریکا بوده و سوء ظن زیادی به روسیه دارند، توصیه می‌کنیم که این سوء ظن را کمی هم نسبت به آمریکای جنایتکار داشته باشند.حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اهمیت صرفه جویی اظهارداشت: مردم در ارتباط با برق و آب صرفه جویی کنند. در عین حال مسئولان بیشتر تلاش کنند.
وی افزود: ضمن آن که از دستگاه‌های به ویژه سازمان بازرسی و قوه قضائیه انتظار بیشتری داریم. هدیه شش میلیاردی از بیت المال به یک سلبریتی با تصمیم یک شخص قابل گذشت نیست. و انصراف طلبکارانه آن هم سلبریتی حقیر صورت مسئله را عوض نمی‌کند.