به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان ماهنشان  به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در بیمارستان زاری با تبریک روز پرستار و دهه فجر از زحمات کارکنان این مرکز تشکرکردند.
حجت الاسلام زاهدی پور با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها، ایشان را الگوی پرستاری دانستند و اظهار داشت: که حضرت زینب س بالاترین ویژگی شان، ایثارگری بود.
وی افزود: ایشان با پرستاری و نگهبانی ایثارگرانه از اهل بیت علیهم السلام نه تنها سلامتی جسمی آن بزرگواران بلکه سلامتی روح و روان و دین و ایمان جامعه بشری را برای همیشه تضمین کردند. چرا که جامعه بدون ایمان و دین و ولایت، جامعه‌ای مریض و ناقص است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با دعوت از پرستاران برای الگوگیری از حضرت زینب (س)، آن‌ها را تضمین کننده سلامت جامعه دانسته و تأکید کرد:  پرستاران مصداق بارز  آیه شریفه و یؤثرون علی انفسهم  بوده و ایثارگرانی هستند که با ایثار  و هدیه سلامتی خود، سلامتی افراد جامعه را تضمین می‌کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور با تأکید  اظهارداشت: به جرأت می‌توان گفت که موفقیت ورزیده‌ترین و ماهرترین پزشکان در گرو حضور پرستاران ایثارگر است و بی‌شک ایثارگری یک پرستار به مراتب بالاتر از یک پزشک است؛ این در حالی است که بهره‌مندی مادی یک پرستار به مراتب پایین‌تر از یک پزشک است.
وی در پایان با اشاره به جایگاه بی‌بدیل انقلاب و نظام اسلامی در پرورش نخبگان و رشد علمی و مهارتی جامعه از جمله نخبگان عرصه پزشکی، مراتب قدردانی مسئولان و مردم از پرستاران را یادآور شده و برای پرستاران آرزوی موفقیت و سلامتی و سربلندی در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.