نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.

خطبه اول
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت و تعزیت گفتند. ایشان یکی از زمینه­های مهم تقوا را داشتن اخلاص بر شمرده و افزودند:اگر اخلاص نباشد انسان در لغزش ها و آلوده گیها فرو می رود.اگر شخصی از یک ارتفاع کمی سقوط کند احتمال خطر بسیار اندک بوده و بالعکس سقوط از ارتفاع زیاد خطر بسیار جدی را به همراه خواهد داشت و ریسک کردن در این ارتفاع ناشی از کم عقلی انسان خواهد بود.راه خداوند نیز شبیه همین مثالی است که عرض کردیم.مسیر، مسیر پر خطر بوده و برخی از لغزشها انسان را از سعادت ابدی محروم می کند.                                                                                خانم زهرا(س)فرمایشی نورانی دارد که می فرماید: هرکس خود را برای خدا خالص کند حکمت های الهی از قلبش به زبانش جاری می شود.کسی که به زشتی ها عادت دارد راه نجات او، عادت به نیکی هاست.امام علی(ع) می­فرماید: خود را به کارهای نیک عادت ده.تخیل مثبت منجربه انجام عمل مثبت و تخیل منفی کاملا بالعکس خواهد بود.
حضرت عیسی (ع) می فرماید:نه تنها مرتکبی گناه نشوید بلکه فکر گناه را نیز از سر بیرون کنید.
در این چند صباح زندگی خود را صباح برای خدا خالص کنیم عبادت و بندگی برای کسانی که دربرابر خداوندخاضع و خاشع نیستند بسیار سخت است.همسایگی با درگاه خداوند به انسان تعالی و سعات می بخشد.حضرت زهرا(س)این مسیرها را طی فرمود که حضرت رسول(ص) در باره­اش فرمود:وقتی دخترم فاطمه در محراب عبادت و بندگی می­ایستد ملائکه آسمان از نور فاطمه بهره می­گیرند. ما که شیعیان حضرت هستیم باید خود را شبیه ترین افراد به آن حضرت قرار دهیم. خداوند متعال به وجود حضرتش مباحات کرده و می­فرماید: ای ملائکه شاهد باشید کسانی که مسیر او را طی کنند او را از عذابم ایمن می­کنم.راه او راه بندگی، حجاب و عفاف است.

خطبه دوم
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، به مناسبتهای هفته اشاره کرده و ضمن یادآوری روز اسناد ملی به مسئولان توصیه نمودند در رابطه با اسناد ملی توجه کافی و وافی داشته باشند. ایشان برخی از مشکلات عقیدتی را ناشی از بی مبالاتی به اسناد ارزیابی کردند. امام جمعه شهرستان ماهنشان با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی، این نهاد را از تدابیر رهبر معظم انقلاب دانسته و افزودند: یکی از نهادهای موفق و الگو در عرصه­های مختلف فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و ... بسیج سازندگی می­باشد.
خطیب جمعه ماهنشان ضمن گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ  خدمات آنان را تأمین کننده امنیت روانی و مادی و جسمی جامعه دانستند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور با گرامیداشت روز شیخ کلینی(ره) از مقام شامخ این عالم ربانی تجلیل، و ایشان را یکی از استوانه­های علمی جامعه دینی بر شمردند. ایشان خاطر نشان کردند: علمای بزرگ با تحمل سختی­ها و مشقت های فراوان خدمات ارزنده­ای ر ا به جامعه بشری ارائه کردند.