نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور،  امام جمعه محترم شهرستان ماهنشان در آغاز خطبه، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، افزودند:
حضرت علی(ع) تقوای الهی را اینگونه توصیف می فرمایند. ای بندگان، شما را به رعایت تقوای الهی توصیه می کنم؛ چرا که تقوا هم زاد و توشه و هم پناهگاه است؛ توشه ای است که انسان را به سر منزل مقصود می رساند و پناهگاهی است که او را از تمام خطرها نجات می بخشد. از این رو دعوت کنندگان به تقوا و پاسداران آن همواره بهترین دعوت کنندگان و پاسداران بوده اند. ای بندگان خدا، تقوای الهی دوستان خدا را از ارتکاب محرمات باز می دارد و ترسی در دل هایشان ایجاد می کند که به واسطه آن شب ها را به عبادت و روزها را به روزه داری می گذرانند و مرگ را نزدیک می بینند و به انجام دادن کارهای نیک می شتابند. 

خطبه دوم

امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم ضمن دعوت به تقوا الهی، سال جهاد اقتصادی را گرامی داشتند و در ادامه به مناسبت های هفته اشاره کردند و  19 فروردین شهادت آیت االله سید محمد باقر صدر و خواهرش بنت الهدی توسط رژیم سابق بعث عراق را عنوان کردند و افزودند واقعاً علمای عراق و خاندان صدر یکی از مظلوم ترین خاندان هستند مخصوص شهید صدر عالم فیلسوف شرق شناس ، غرب شناس حامی انقلاب بودند که خود را فدای انقلاب اسلامی کردند و در ادامه 20 فروردین ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و بهورز را تبریک گفتند و افزودند پرستاران عزیز با الگوگیری کامل و همه جانبه از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب (س)، اخلاق شغلی مناسب با آن الگوی بزرگ را تنظیم نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی­پور با اشاره به شهادت متفکر بسیجی شهید آوینی که رهبر معظم انقلاب لقب سید شهیدان اهل قلم به او دادند، به اهمیت قلم و نویسندگی اشاره کرده و تأکید کردند که قلم می تواند کل جامعه را سالم و کل جامعه را آلوده کند و بر این اساس امام (ره) در اوائل انقلاب فرمودند بشکنید قلم های آلوده را اهمیت شهید آوینی در قلم سالم و جامعه ساز اوست و این می­تواند الگوی خوبی برای جوانان و اهل قلم جامعه باشد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور همچنین به  21 فروردین  
تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامى و افتتاح حساب شماره 100 به فرمان حضرت امام خمینى(ره)
عنوان کردند و افزودند این نشانه دور اندیشی امام بود با تاسیس این بنیاد و افتتاح این حساب ساختارهای محرومیت زدایی از جامعه را بنیان نهادند. مبنای این بنیانگذاری، فرمایش گهربار امام (ره) بود که فرمودند من یک تار مو کوخ نشیان را به تمام وجود کاخ نشینان نمی­دهم .
ایشان همچنین شهادت امیر سپهبد على صیاد شیرازى به دست گروهک منافقین را عنوان کردند و افزودند این چنین افراد پاک و بزرگوار مالک اشتر زمان هستند  و الگوی مناسب برای جوانان می باشد