نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان اقامه شد.
خطبه اول
حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نماز گزاران به رعایت تقوای الهی سال جدید را تبریک گفته و برای همه امت اسلام آرزوی بندگی نمودند.
ایشان در ادامه افزودند:
لازم است همچنان که خانه تکانی می­کنیم در دلمان نیز با زدودن کینه و کدورت­ها تغییری ایجاد کرده و با غبار روبی عینک هستی از حوادث عالم درس عبرت بگیریم.
خطیب جمعه ماهنشان تاکید کردند تعطیلات به معنای این نیست که ما کارهای خود را رها کنیم بلکه این تعطیلات برای جبران مافات بوده و باید تلاش کنیم با صله ارحام و رفتن به زیارت اولیای الهی از حسنات آن بهره مند شویم همه ما وظیفه د اریم از اسراف و تبذیر، اختلاط با نا محرم و تبلیغ فرهنگ غربی اجتناب نماییم.
خطبه دوم
حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان ضمن توصیه نماز گزاران به رعایت تقوای الهی تشکر از نعمات خداون را موجب اجابت دعاها دانستند
ایشان با اشاره به مناسبات هفته به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب پرداخته و افزودند: اگر ما بخواهیم در تمام عرصه ها پیشرو باشیم باید رهنمودهای ایشان را سرمشق خود قرار دهیم .
 ایشان حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرده و برای امت آزادی خواه آرزوی پیروزی نمودند.
 خطیب جمعه ماهنشان حرکات انقلابی مردم کشورهای منطقه را یک بیداری اسلامی خوانده و قتل و جنایات در این کشورها را محکوم کردند.