نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین الله وردی، امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان اقامه شد.
خطبه اول:
حجت الاسلام و المسلمین الله وردی، امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان در آغاز خطبه ضمن توصیه نماز گزاران به تقوای الهی و تجلیل از امام جمعه محترم این شهرستان، نجات جامعه بشری و رسیدن به کمال را در گرو رعایت تقوای الهی دانسته و افزودند: حضرت آیت الله بهجت (ره) یکی از بزرگانی بودند که در این مسیر از بلند مرتبه ترین شخصیتها بودند.
امام جمعه موقت شهرستان گفتند: خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) وحی فرمودند: من به جهت وجود چهار صفت در جعفر بن ابیطالب از او راضی هستم. حضرت او را فرا خواند و از آن چهار صفت جویا شد. جعفر در پاسخ به حضرت فرمود: اگر به شما وحی نمی­ شد سخنی در این باره نمی گفتم.
یا رسول الله هرگز شراب نخورده ام چرا که می دانستم عقلم را ضایع می کند.
هرگز دروغ نگفته ام چون بر خلاف مروت و جوانمردی است. اگر همه گناهان را یک ساختمان فرض کنیم دروغ در آن است.
هرگز زنا نکرده ام زیرا خوف آن داشتم که با ناموسم چنین کنند.
هرگز بت پرستی نکرده ام چون دانستم هیچ منفعتی ندارند .

خطبه دوم:
امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی آنرا حق الله و راه رسیدن به نعمتها و بهشت برین خداوند متعال خواندند.
ایشان افزودند هر حرکتی بدون الله ابتر و ناقص است. شخصی به حضزت یوسف (ع) گفت : من تورا دوست دارم. حضرت در جواب آن شخص فرمود: با دوست داشتن من خود ومرا در معرض بلا قرار دادی. زلیخا مرا دوست داشت مرا در زندان و خود را رسوا ساخت. پدرم چشمان خود را از دست داد و من نیز گرفتار چاه شدم پس ای مرد خدا را وست بدار.که ضرری به تو و دیگران نمی رسد.
حجت الاسلام والمسلمین الله وردی در ادامه خطبه ضمن تقدیر از حضور استاندار محترم زنجان درجلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان به مناسبتهای هفته اشاره کرده و از مقام شامخ شهدا تجلیل نمودند
ایشان عنوان کردند:ما همه مدیدن شهدا هستیم و باید از خون آنان پاسداری کرده و با تکریم خانواده آنان و عمل به وصیت شان در ترویج فرهنگ شهادت تلاش نماییم.